Ute och inne...

Vilken härlig dag vi hade igår jag och Tyra, vilket ni kanske redan har anat från bilderna?! Hela dagen lång hängde vi med Ki och Wilma i vårsolen! Promenad ner på stan, lunch, promenad hem, fika i solen, lek med barnen i lekparken, middag hemma. Det kan ju inte gå fel, eller hur; sol och glada barn, finns det något bättre??

Eftersom jag nämde grannen i ett tidigare inlägg måste jag bara följa upp det lite kort. Måste rätta till bilden där för jag kan säga att grannen verkar jättegullig! Har träffat några fler grannar nu också och alla har varit trevliga! Kul!!

En annan reflektion är att det är många katter här. Blev lite paff häromdagen när jag skulle ropa in Telma och ser inte mindre än tre (!) främmande katter sitta och stirra på mig!! Jag antar väl att de hänger här för att spana in nykomlingarna. Än så länge har dock våra missar kommit hem utan större skråmor så jag hoppas att det går fredligt till därute! Igår var dock Zlatan ute och fräste lite så antar att han vill visa att det här är hans revir nu.

Den här veckans pyssel hemma har framförallt bestått av montering av möblerna vilket nu är klart (i stort sett)! Blev nöjd med allt förutom att vi satte hatthyllan för högt upp... Jaja, ni får väl sträcka lite på er när ni är här och hälsar på och ska hänga ifrån er ytterkläderna, hehe! Ska montera upp ett par lampor till också men behöver få dit en sådan där platta med krok och uttag först. Jag hoppas bara att det jag tror är huvudströmbrytaren verkligen är huvudströmbrytaren, vore inte så kul att bli elektrifierad...

Idag ska jag mysa med Tyra hela dagen. Blir en tur till Orsa, kanske lite inköp av vårblommor och lite pyssel ute. 

Hoppas att ni får en härlig vårdag!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback