Fullt upp!

Den här veckan tror jag att jag kommer att däcka i sängen tidigt varje dag! Kommer iaf att gå och lägga mig snart idag... Klockan är nu 21.30 och jag håller på att ramla omkull  =) Är inte van att hålla igång i det här tempot hela dagarna!

Har idag först varit på arkivet några timmar och försökt få lite grepp om min förening som jag ska skriva om... Tror att jag vet nu hur jag ska gå till väga de följande dagarna för att få något gjort iaf...
Gick direkt därifrån till jobbet där jag var till kl. 18... Gick därefter med K till affären och köpte mat, sedan hem och käkade... Efter det bar det av till stallet för mockning och ett dressyrpass. Mirre kändes ganska bra idag, väldigt pigg!

Fick svar från min handledare idag. Han tyckte att det jag hade gjort hittills såg väldigt lovande ut och så fick jag lite tips om fortsättningen... Det kändes skönt att han inte sågade det som jag hittills gjort! Fast jag fick även ett datum som jag skulle skicka in mer av uppsatsen och jag kan säga att något jullov blir det då inte för mig! Fast julafton, juldagen, annandagen samt nyårsafton och nyårsdagen - då ska jag inte göra ett smack! =) Det har jag redan bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback