Min dag...

Idag har varit en bra dag! Pluggade ett par timmar på dagen (hade från början tänkt plugga längre) och det gick ganska bra, fick iaf lite gjort! =)

Var sen ner på Mora en sväng och köpte lite tallrikar (ja, jag vet att jag är tallrikoman) och käkade lunch med Kristofer.

Åkte därefter till stallet och tog in hästarna. Medans dom käkade så passade jag på att åka till Maria och kolla på lite hästgrejer. Slutade med att jag shoppat ett par ridbyxor, 4 st benlindor och ett schabrak! Fint som bara den! =)

Sen var det dags för träningen och jag råkade ha sådan tur att den som jag skulle rida med inte dök upp så jag fick ett eget pass! Mirre var superduktig! Göran sa att han aldrig sett honom så fin! Kul!

Efter träningen (som Kristofer faktiskt var och kollade på!) åkte vi hem och fixade till oss lite för att sedan åka till Inge och Karin och käka lite mat! Det var supergott! Lax och potatis och sedan panacotta med bär i efterrätt... Kan säga att jag fortfarande är proppmätt!

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig för nästa träningspass är kl. 8 i morgon, så det är bäst att vara utvilad då!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi får se om jag kommer till er tidigare eller ej.. Får se när jag är klar i stallet och så, har ju inte vanan inne där direkt.. :/ Men jag ska försöka komma lite tidigare =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback