Plugga...

Japp, då var man tillbaka till verkligheten då... Idag, imorgon och på fredag blir det till att plugga för min del... Känns verkligen att jag ligger efter nu efter att ha jobbat så mycket... Det är bara att hoppas att jag får ihop det jag ska. Har fått lov att tagit bort en del av min undersökning då jag har insett att jag kommer aldrig att hinna klart om jag ska ha med det... Får hoppas att jag lyckas fylla ut mina 20 sidor ändå =/

Har ändå lite roligt att se fram emot förutom pluggandet: Bio på fredag, eventuellt hockey i morgon, Göran-träning i morgon och på fredag, nyårsafton med god mat och ännu längre fram en tripp till Sälen... Det blir helt perfekt att samma dag som vi har haft opponering på uppsatserna så drar jag till Sälen och kan förhoppningsvis då bara släppa allt ur tankarna. Bara jag blir godkänd är jag hur nöjd som helst!

Nej, nu tillbaka till pluggnadet!

Kommentarer
Postat av: Elmer

Glöm bara inte bort mig när ni åker upp till min för tillfälliga hemort.
Kram kram

2007-01-05 @ 01:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback