Ensam hemma...

Japp, älsklingen är ju i Sundsvall där han kollat på Jajje. Han blev 3:a på V75 idag! Trots en massa "incidenter" i loppet så fick han en bra placering! Var dock lite synd att han inte blev tvåa, då hade han förmodligen kommit med till finalerna... Och det var verkligen nära. Hade exakt samma tid som den som blev tvåa... Finns ett litet hopp att han kommer med ändå men det är inte stort... Hur som helst så gjorde han ett jättebra lopp och var jätteduktig!

Tro vad jag ska hitta på nu då... Får väl se en film eller nåt. Nyss var jag jätteseg och trött men nu piggnade jag till igen så det känns inge kul att sova...

Silvia (fölet) var jätteduktig idag igen! Känns så inspirerande och kul att hålla på med en häst som man märker blir duktigare för varje liten gång som man håller på med henne! Vill ha!

Vad gör/har NI gjort en kväll som denna???

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt att Silvia gör sådana framsteg :o) Håller tummarna för att hon blir din! Det blev en slökväll igår för min del. Tacos & en rolig komedi som jag har glömt bort namnet på tillsammans med älsklingen :o) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback