Glad...

Har ju redan berättat vad jag skulle ha för mig i helgen som varit och jag följde min "helgplanering" slaviskt! Haha, så jag har väl inte så mkt att säga egentligen!

Kan avslöja att träningen gick kanon, speciellt i lördags. Fick massor med beröm och det är ju alltid roligt att höra att man är duktig på någonting. Göran tyckte att det var helt otroligt att jag har fått Mirre så fin som han är med tanke på hur han var när jag började rida honom. Det enda som vi fortfarande inte är så bra på är galoppombytena. Men Göran sa att det bara MÅSTE gå med tanke på hur fin han är annars. Det är så kul för alla andra svåra rörelser är han jätteduktig på. Han piafferar riktigt bra nu, Göran är riktig imponerad över hans teknik,  vi har börjat på passage, vi har börjat på galoppiruetter som bara går bättre och bättre för varje gång! Så ska det vara de där jädra bytena som ska krångla... Jaja, vi får väl se om poletten ramlar ner till sist...

Kvällen hos I & K var också riktigt trevlig. Bjöds på god mat och gott vin. Och efter ett tag anslöt fler personer så det var riktigt bra stämning där! Jag hade kul!

Och igår var det då jobb som gällde. Pappa och Doris kom även på kvällen, de ska bo hos oss några dagar. Kul att få träffa dem lite. Vi får se, det kanske blir att vi tar flyget ner till Malmö över nyår. Ska kolla hur det ser ut med platser och priser. Enligt Masen så skulle det inte vara så dyrt att flyga ner. Planen är iaf att åka ner dit.

Idag ska Telma på återbesök. Hoppas att proverna visar lite bättre resultat den här gången. Hon är iaf mkt piggare nu. Nyss for hon runt och jagade en leksaksråtta och hon äter och tigger och börjar bete sig precis som förut. Så jag tror och hoppas att allt är bättre nu!


Nu blir det plugg för min del. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är VERKLIGEN helt otroligt vilket underverk du har gjort med Mirre. Ni är så duktiga :o) Hoppas att proverna är positiva år Telma, det låter ju som hon mår bättre iaf. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback