Juluppdatering...

Tänkte uppdatera vad jag har haft för mig under julafton! Faktiskt så kom jag ihåg kameran så bjuder på lite bilder. Julafton började med en julaftonsritt tillsammans med älsklingen. Blev en jättemysig tur i skogen. Sen åkte jag, mamma och farmor till Falun för att fira jul hos min syster och hennes kille och barn. Hans familj var även på plats. En jättetrevlig dag!

1.   2.   3.   4.
5.   6.   7.
8.   9.   10   11.
12.   13.   14.


1: Julia och Loke
2: Wilma
3: Jenny vid spisen. (Observera Tord i bakgrunden)
4: Maria, Johan, Tord och Margot.
5: Mamma
6: Det fint dukade bordet
7: Tomten
8: Wilma öppnar paket
9: Julia och julklapparna
10: Micke dokumenterar
11: Tomten och barnen
12-14: Mina julklappar. Bl a en tröja, pengar, presentkort, böcker, volumaster, telefon, ck-underwear, lykta, nagelfil, strumpor mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback