O som i osocial...

Blää! Skriver tenta för tillfället. Skulle gärna bli klar idag och tror faktiskt att jag kanske blir det också! Vaaa? Hur gick det till? Jag har alltid tidspress när jag ska lämna in saker! Detta pga av att jag inte tar tag i uppgiften förrän i sista sekund... Jaja, ska väl inte ropa hej... Har tills i morgon kl. 24.00 på mig dock...
Jag brukar även lyckas få ihop precis rätt sidantal, varken mer eller mindre fast den här gången vet jag inte hur jag ska klara det på angivet sidantal... Det kommer bli liite för långt. Men det borde de ha översende med...

Jag har blivit en riktig mupp! Jag har tackat nej till en hel del "inbjudningar" på slutet. Alltså inte till fester utan till vänner som vill umgås... Buuhhää, det kommer sluta med att jag sitter ensam och gaggar då mina vänner har gett upp hoppet... Jag får väl skylla på att mina dagar i alla fall inte är innehållslösa (även om de är enformiga).

Fått lite positiva besked om våran misse idag också. Vissa värden på de prover som de tagit var lite bättre (dock inte alls bra påpekade hon) men det tyder på att medicinen har hjälpt och att hon är på bättringsvägen. Tyvärr så är det jättesvårt att veta hur det kommer att gå men jag hoppas, hoppas, hoppas att vi snart får hem våran Telmis igen. Det lär hoppfullt när veterinären sa att Telma nog måste stanna minst till på lördag iaf. Då lät det ju som att hon iaf ska komma hem, eller hur?!

Nope, nu är det bäst att fortsätta med tentan. SKA bli klar idag så att jag blir ledig i morgon!

Kommentarer
Postat av: iana

Du, jag är så j**lans korkad så jag ger aldrig upp :)
Klart at du har mkt att stå i, det förstår jag!!
Men vi provar att fråga igen och igen och igen...
Kramar på dig!!

Postat av: iana

Pippi är den enda sanna drottningen :)

2007-12-07 @ 11:54:51
URL: http://snostjerna.blogg.se
Postat av: Emma

Vad skönt att hon är på bättringsvägen! :o) Ska bli skojj i kväll, HOPPAS att Amanda vinner! ses senare.... Kram

2007-12-07 @ 15:15:57
URL: http://spirans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback