Ridtur i snöslasket!

Kom precis hem ifrån stallet. Hade en riktigt trevlig ridtur trots mörket och slasket! Pannlampan var ett bra köp! Nu önskar jag bara ett par minusgrader (observera: endast ett par minus) så att skoterspåren fryser på lite och inte blir så slaskiga, då blir underlaget perfekt! Silvia var även jätteduktig! Har nog inte berättat så mkt om henne tidigare men det är ett föl som jag för tillfället har hand om som har varit snäll men lite svårhanterlig. Idag borstade jag hela henne inkl. bakben samt lyfte framhovar utan några som helst problem. Känns som att man gör små framsteg hela tiden! Snart kan vi förhoppningsvis även lyfta bak!

Är så jädra hungrig för tillfället! Väntar på Kristofer som är och handlar. Sen ska faktiskt jag laga maten! Spagetti och köttfärssås. Brukar faktiskt bli riktigt gott när jag gör det!

Jaha, vad ska jag mer skriva om för att få tiden att gå??? Har pluggat idag som vanligt. Har gått ganska bra idag. Hade ett lärarlöst seminarium som också kändes bra. Utan att jag sa någonting om just det som jag skrev i ett tidigare inlägg så var det en i min grupp som tog upp att hon hade precis samma tankar! Haha, lustigt tyckte jag! Kanske inte är sämst ändå! Hehe...

Nu kom min darling så nu drar jag till spisen!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback