Veterinärer och storstädning...

I natt sover Telma i Falun. Får besked i morgon hur det verkar. Det lät iaf liiiite bättre när man fick prata med veterinären i Falun än en viss veterinär på veterinärstationen här (hon är väl inte direkt känd för att vara sympatisk). Fast även hon i Falun poängterade att det var väldigt allvarligt... Hua, bara att vänta och att hoppas nu...

När vi kom hem igen så kände varken Kristofer eller jag för att bara sitta och sega så vi tog äntligen tag i röran i källaren. Har rensat ut massor som ska till tippen! Känns riktigt skönt att ha det gjort! Har dock inte fixat iordning och gjort fint i rummet och badrummet nere än men bara allt skräp är bortkört så känns det som att det är lätt ordnat. Allt det jobbiga (förutom själva frakten till tippen) är nu klart.

Plockade även undan lite jackor som hängde i hallen. Jag hade nästan (över?) 20(!) jackor och västar som hängde där! Nu har jag bara 7...


Kommentarer
Postat av: Stickis

OjOJOJ, 20 jackor... Haha! Hoppas verkligen att det går bra med Thelmis... KRAM

Postat av: iana

Hej!
Hur går det med Thelma?
Jag hoppas att det blir bra!!
Japp, det enda som gäller för att leva problemfritt är att vara heltidsanställd på samma arbetsplats eller helt arbetslös... Att ens våga tänka tanken på att byta "karriär" är ett big NO NO!
Men men... inte mkt att göra...
Kram

2007-12-06 @ 10:48:33
URL: http://snostjerna.blogg.se
Postat av: Emma

Hoppas att Thelma mår bättre! Skönt att höra att jag inte är den enda som har en heeeel drös jackor & västar hängandes framme ;o) Lyckas inte riktigt komma upp i samma antal, men nästan ;o) Ses i morgon! Kram

2007-12-06 @ 18:32:11
URL: http://spirans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback