Blogga...

OJ, vad mycket tid en del måste lägga ner på att blogga! Jag tycker att jag går in här titt som tätt och tycker att det är jättekul att sitta här och kika i andras bloggar och skriva lite i min egen (hade även velat kunna lite mer om hur man piffar till bloggen). Men det går inte ens att jämföras med de otroligt fina, intressanta och coola bloggar som finns därute... 

All cred till er som skriver alla roliga bloggar som finns! (Inte för att ni någonsin kommer att gå in på denna blogg och läsa detta, men ändå=)

Är det någon som vet hur man ändrar bakgrunden på bloggen så får ni gärna hjälpa mig! =)

Kommentarer
Postat av: Ki

Jag kan lite om hur man ändrar färg och sånt på bakrunden, men inte hur man får någon annan "tapet"... Jag har settat och pillat lite och lärt mig själv :) Det är rätt kul, om man har tålamod till det! Kram kram

Postat av: Lisa

För att ändra bakgrunden (den som du har röd på din sida) gör du såhär: gå in på design, redigera stilmall.. där det står background: #000000 (det står säkert andra nr hos dig) men iaf så ändrar du HEX koden där iaf till den kod som den färg har som du vill ha! 000000 är iaf svart och FFFFFF är iaf vit.. koden är alltid sexsiffrig! Lycka till. KRam!

2007-01-08 @ 12:32:08
URL: http://fliza83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback