Lista...

Vilken svordom använder du mest?
Antingen så svär jag väldigt lite eller väldigt mycket för jag kommer inte på någon speciell svordom... Fan, kanske...
Äger du en iPod?
Nej...
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
7.30 eller 8.30 - ligger dock ALLTID och snoozar minst en halvtimme...
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej...
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Vet faktiskt inte... Önskar att man hade blivit bra på bilder, isåfall hade jag nog tyckt att vara med =P
Vilken var den senaste filmen du såg?
Sagan om ringen - Konungens återkomst (extended version) Älskar dom filmerna!!!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Jag skulle ta med mig älsklingen och resa utomlands... Sen skulle jag köpt en häst!
Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja...
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nope...
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Tror att det är Nelly Furtado, "Loose"... Eller så är det Metallica...
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Oboy!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej... =(
När var senast någon stötte på dig?
Senast jag var ut... (Juldagen)
Vad åt du till middag?
Har inte ätit frukost än...
Använder du huvtröjor?
Ja, ibland...
Kan du vissla?
Ja! =)
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nope...
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Berg o dalbanor! Balder på Liseberg är en favorit! (Har dock inte åkt såå många...)
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jag vet faktiskt inte... Det händer väl säkert... Inget jag bryr mig om isåfall...
Vilket riktnummer befinner du dig i?
0250
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja... Kollar även nu ibland även om det inte är ofta... "Lejonkungen" och "Finding Nemo" är favoriter...
Är du blyg inför det motsatta könet?
Jag är nog alltid lite blyg innan jag lärt känna personen, sen släpper det ganska fort =)
Vilken film kan du alla replikerna till?
"Dirty dancing" och "Pretty woman" tror jag... Gillar även repliker ur "Sällskapsresan", "Snowroller", "Torsk på Tallin" =)
Äger du några bandT-shirts?
Nope...
När flög du senast?
Det är nog ganska precis två år sedan...
Läser du för skojs skull?
Ja... Det blir en hel del på somrarna men när jag pluggar är jag ganska trött på att läsa... (Läser på många kurser minst en bok i veckan...)
Pratar du några andra språk?
Engelska och lite tyska...
Har du gråtit offentligt?
Ja, fast det var nog ett tag sen nu... (har jag för mig)
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop...
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Oj, jag vet inte riktigt... En del önskningar infrias nog, men planer är jag nog ganska dålig med... Fast att plugga är väl en plan??? Eller?
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Man lär sig väl något nytt varje dag nästan?! Jag pluggar ju, det är ett medvetet val att lära sig nya saker...
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Inga nya förutom dom som jag har...
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Egentligen kvittar det, men det är ju alltid trevligt att bli bjuden!
Kan du kasta macka?
Ja =)
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nope... Inte än ; )
Vad har du med dig in på bion?
Vanligast är: Älsklingen (eller/och någon vän), popcorn och cola!
Vem är din favoritlärare?
Min handledare på min praktik...
Har du någonson dejtat någon av en annan ras?
Vilken formulering... Ja...
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Varför inte?
Gillar du att flyga flygplan?
Jaaa! (fast efter några timmar blir det faktiskt lite segt)
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Han måste vara snäll =) och ha lite humor!
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Fattar inte frågan??? Vem/vad skulle avgöra vad som är oattraktivt till att börja med? Det kan ju inte vara jag om jag nu skulle bli attraherad...
När sov du senast på golvet?
Kommer inte ihåg...
Vilken är din favoritdrink?
Liquer 43 o cola, Gin o tonic, Irish coffee... Gillar enkla drinkar =) 
Gillar du din boendesituation?
Ja, här bor vi perfekt!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Vet inte riktigt... Tycker det är olika...
Äter du frukost dagligen?
Ja...
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Har alltid mycket att göra, men om det alltid är "vettiga" saker vet jag inte... Brukar dock sällan vara stressad (över något annat än deadline)
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Nej, skulle inte tro det =) (Babblade dock för mycket när jag gick på högstadiet/gymnasiet)
Vilken är din favoritfrukt?
Apelsiner... (fast jag äter dom för sällan)
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, knappast =)
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
27 =S (känner mig dock som 18 =)
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, ganska...
Tror du på liv på andra planeter?
Har inte bestämt mig på den punkten...
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Det säger jag inte... =)
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Ja du...
Vad var det sista du åt?
Kommer inte ihåg... Var väl något jag stoppade i mig i går kväll... Lite chips kanske =D
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Kommer överens med de flesta...
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet inte...
Gillar du senap?
Nope...
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det blir alltid bättre!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja, det är en dröm som jag inte har förverkligat än!
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sidan, tror jag...
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning...
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nope...
Tycker du om att krama folk?
Ja, för det mesta... Dock inte alltid...
Skulle du säga att du är trendig?
Nope...
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Jag skulle tacka nej...
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen... Eller jo förresten, Kelly i Beverly Hills 90210 för lääänge sedan... =)
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Yoda... Och Luke såklart =)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nej, för jag är superdålig på att ringa själv!
Vilka böcker har fått dig att gråta?
"Pojken som kallades Det" Det är den hemskaste boken jag har läst! Sen har jag säkert gråtit till fler böcker också...
Tycker du att du är attraktiv?
För det mesta inte, men det händer väl ibland...
Vad är du allergisk mot?
Vet inte...
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förplikterser?
Vill man hålla på med det så är det väl upp till var och en...
Jag har pojkvän så det är ingenting jag funderar på...
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej... Eller det händer faktiskt... Men jag älskar kött!
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ingen aning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback