My day...

Dagen började med att sov betydligt längre än vad jag hade planerat! Lustigt att sova är så otroligt skönt när livet är så kort... Pallrade mig till sist upp och käkade lite frukost framför datorn. Satte igång att skriva en av de två uppgifter som vi har denna vecka. Gick väl ganska bra, men tyckte att det blev lite flummigt.

Åkte till stallet vid två-tiden och red ut en sväng med Terese. Jätteskönt väder och hästarna var pigga och glada! Plockade sedan in hästarna från hagen och begav mig hemåt.
 
Strax efter att jag kommit hem fick jag besök av Elmer (
http://elmer.blogg.se)! Jätteroligt att ses. Träffas ju inte så ofta nu när hon jobbar så mycket i Sälen... Blev en kopp kaffe innan hon var tvungen att kila vidare.

Resten av dagen har bestått av: Lite finpustning av min text som faktiskt känns mindre flummig nu. Handlat, lagat och ätit mat. Jag har blivit riktigt duktig på att se till att det finns mat på bordet här hemma! Jag gör inga avancerade rätter men det uppskattas att jag lagar mat överhuvudtaget kan jag lova! =)

Har även hämtat ut mitt paket från H&M. I paketet fanns saker som passade bättre än andra... Men jag orkar inte skicka tillbaka något... Det som passade bra var byxorna, bikinin, ett av linnena (det billigaste som kostade 19 kr), träningsdressen (som var gratis) och underkläderna. Det som passade mindre bra var de två linnena i samma modell (fast de fungerar väl att ha under tröjor och liknande) samt bhn (eller den var väl ok men inte super). Sen beställde jag ögonskuggor också (på rea) men de har jag inte kollat så noga på än. Är överlag ändå mycket nöjd över mina inköp! Måste säga att man får mycket för pengarna på H&M! Läste nyss en blogg där någon klagade över kvaliteten på plaggen från H&M, men om man köper ett plagg för en hundring kanske det inte gör så mycket om det inte håller en hel livstid! Man tröttnar ju ändå på sina gamla kläder och vill ha nya!

Den här dagen började med att jag kände mig ganska nere men allt känns faktsikt betydligt bättre nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback