Shopping!

Jag är helt hopplös... Jag kan inte gå in i en affär utan att shoppa! (jodå, det kan jag väl men helst har jag med mig något ut därifrån) Det blir ju lite svårt när man jobbar i en butik...

Dagens inköp blev en hellyhansen-väst som jag köpte på jobbet. (jo, jag jobbar i en inredningsbutik men vi hade fått in ett tillfälligt parti) Då dessa västar var felmärkta i storlekarna var priset endast 299 kr! Värsta fyndet!

Var även in på Åhlens och köpte ett par gardiner som jag suktat efter samt ett par blockljus. Tänkte jag skulle få det lite fint till våren, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte kunna vänta så länge...

(bilder kommer säkert så småningom)

Innan jobbet i morse hann jag med att träna Mirre också! Göran var här... Var även med igår men då var jag betydligt hängigare än vad jag är idag så då gick det sådär. Göran tipsade mig att jag kunde longera som framridning i början på passet idag och det var jättebra, sparade mycket krafter där! Resten av passet (som jag red) gick riktigt bra! Det var jättekul!

Nu blir det att bara ta det lugnt resten av dagen! Blir även film, så recension kommer!

Just det, min graf är normal igen! =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback