Sjuk...

F-n... Jag blev sjuk... Kände mig krasslig men ändå ok i morse och begav mig till stallet och tog ut hästar vilket gick bra. Tänkte att då måste det gå bra att åka till Falun också men i bilen på väg ner blev jag dunderförskyld! Trodde att jag inte skulle kunna vara med på seminariet överhuvudtaget... Men som genom ett under blev jag faktiskt lite bättre när vi väl kom fram och seminariet gick helt ok...

Nu blir det att käka och försöka bädda ner sig, för såklart så blev jag sämre igen när jag kom hem... Måste dock åka till stallet igen för mockning och lite motionering av pållen först...

Hatar att vara sjuk!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig! Vad fin din blogg är :o) Jag blir lite sugen på att skaffa mig en jag oxå... Kram

2007-01-24 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback