Vuxenpoäng...

Haha, såg en lista på en blogg om vuxenpoäng... Tänkte först att jag skulle kopiera den men så kom jag på att jag skulle få alldeles för många poäng så då struntade jag i det! =D
Inge bra att ha det svart på vitt att man börjar bli "gammal"... Känner mig inte så ju!

Idag: Än så länge har jag hunnit med att släppa ut hästar, ridit två - en liten rodeohäst =) och "min"... Gick bra med båda. Unghästen var lite bockig bara men jag tyckte att det gick bra efter ett tag ändå... Mirre gick också bra. Behöver lite tid för att komma igång bara, men sen går han som tåget! =)
Har även hunnit med att skjutsa en kompis till jobbet... Ska faktsikt skjutsa henne till tåget snart, så det är nog dags för mig att hoppa i duschen!

Resten av dagen blir det plugg och lite packning inför Sälen! Åker ju direkt efter att jag kommit hem från skolan i morgon så då är det skönt att ha allting klart innan...

Underbart att komma iväg en helg! Kommer att bli god mat, skidåkning och mycket ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback