Zzzzz...

Är supertrött! Måste nog gå och ta en tupplur, orkar knappt hålla ögonen uppe... Jag behöver verkligen minst 8 timmars sömn/natt... En del klarar av att sova några timmar/natt och är hur pigga och glada som helst ändå, men det är inte jag kan jag lova!

I lördags gick jag och la mig typ vid kl. 01, då grabbsen hade lyckats kravla sig till krogen =) Sedan upp igår vid halv 7 för att ha stalltjänst... Mockade, red och stog i hela dagen... Var hemma typ kl. 17... Duschade och började med de sista ändringarna i min uppsats... Mina ögon gick i kors! Hade supersvårt att koncentrera mig så det blev inte så mkt gjort... Åkte sen upp till stallet igen med Terese för att kvällsfodra. När vi kom hem stod tacos på bordet så det var bara att hugga in! Härligt!
Satt sen och snackade till typ kl. 10... Fick sen LOV att göra klart uppsatsen så jag satte mig och skrev det sista och skrev sedan ut allt... Kom i säng typ vid kl. 00.30...
Gick i morse upp vid halv 7 igen eftersom jag skulle åka till Falun på morgonen och hade utsläpp innan... Värsta snöovädret i morse! Hästarna var smågalna och fick pulsa i snön så det gick inte så jättebra... Dessutom trött som satan... Har sen varit i Falun i dag och lämnat in uppsatserna =S. Längtar INTE till opponeringen! Åkte sen ner en sväng på Falun och gick i lite affärer och käkade lunch...

Kom nyss hem... Var även en sväng nere på Mora där jag hittade en mysig tröja på rean. Köpte även ett par örhängen... (Lägger ev. ut bilder lite senare...)
Nu ska jag sova en stund så att jag orkar pallra mig upp till stallet sen. Måste mocka och ska även ha en lektion...

Längtar tills i helgen! Då ska vi till Sälen! =)

Kommentarer
Postat av: Ki

Vilka ska till Sälen?

Postat av: Ki

Ja till Borlänge kan vi åka någon dag!! :)

2007-01-15 @ 16:41:02
URL: http://stickis.blogg.se
Postat av: Elmer

Hoppas och tror att det kommer gå alldeles utmärkt på opponeringen (stavas det så?).
Ska ni ut och hitta på nå kul när ni kommer upp hit? Skulle gärna vilja hinna träffa er en liten sväng. Jag jobbar ju hela dagarna men blir förhoppningsvis ledig på kvällarna.

Ha det bäst

Kramar

2007-01-16 @ 20:48:24
URL: http://elmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback