59 gästboksinlägg...

Tänk att få 59 gästboksinlägg i sin blogg! Hur går det till??? Har funderat många gånger på att lägga ner min blogg men varför då egentligen? Jag skriver för att jag tycker att det känns bra att ibland få "skriva av sig" lite och det blir som en dagbok, även fast man kanske inte riktigt avslöjar lika mycket som man hade gjort om det bara var en själv som skulle läsa... När jag tänker efter så bryr jag mig inte egentligen om hur många som läser... Jag tycker att det är ganska kul att blogga! =)

Jag är dessutom en helt vanlig tjej, med ett helt vanligt liv, utan märkvärdigheter så jag förstår att det jag skriver om inte intresserar alla!

Trots allt så vet jag att ni ändå är några stycken som läser så håll till godo! Jag kommer att fortsätta blogga! Iaf ett tag till ; )

Kommentarer
Postat av: Elmer

Det är klart att du ska fortsätta blogga. Inte för att jag har varit så duktig på att läsa på sistonde. Eller blogga...
Men jag tycker om att läsa om allt du gör. Alla filmer ni ser. Tror faktiskt inte att jag känner några som kollar på så mycket film som ni två.
Hoppas att vi ses snart igen
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback