Back to normal...

Efter en ganska lång period där jag har känt att det varit lite minikaos börjar allting lugna ner sig lite... Var verkligen jätteskönt att komma iväg en helg och se och göra någonting annat. Behövde nog det... Nu har jag kommit igång med praktiken och det känns ok. Har även hunnit ikapp med lite här hemma som t ex städning och tvättning. Oj, vilket tvättberg vi hade!

Nu är allting tillbaka till vanligt. Känns både skönt men samtidigt så känner jag mig genast lite rastlös när jag inte har något speciellt inplanerat. Men det blir nog jättebra med en lugn helg hemma för en gångs skull! =)

Nu måste jag tillbaka och se hockeyn! Spännande ju! Mora knappade igen ett två måls underläge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback