Bra dag!

Har haft en jättetrevlig dag idag! Fast om jag ska berätta om den så måste jag nog ändå börja igår kväll...

Igår slutade kvällen med att vi fick skjuts från Kristineberg kanske vid halv 2- tiden, alltså innan man hade ställt om klockan. Vi hade redan bestämt att vi skulle åka till Ikea kl. 9 i morse så det blev inte så mkt sömn i natt... =) Men vi fick ju bara lov att fira lite! Hade planerat en lugn hemmakväll men med den anledningen att fira som vi hade så blev ju planerna såklart ändrade!

Men i morse var jag trots allt riktigt pigg så vi kom iväg i tid. Kristofer var dock inte riktigt lika pigg... =) Blev en hel del shopping idag... Handlade bl a garderober, galgar, en lampa + en massa annat smått och gott på IKEA. Stannade även till i Sågmyra på vägen hem på Lager 157. Fick tyvärr lov att stressa igenom affären, var ju skitstort! Och vi hade inte så mycket tid på oss eftersom de skulle stänga. Lyckades dock hitta ett par jeans (Lee) och en t-shirt (Paul Frank) till riktiga fyndpriser! Dit måste jag åka igen! Var supertrött när vi åkte hem och halvsov hela vägen, vilket nog var tur. Lyckades samla ihop lite krafter som jag behövde till stallet...

Åkte direkt upp till stallet när vi kom hem. Red Mirre på utebanan och han kändes super! Han var jätterolig att rida och gjorde allt jag bad honom om! Han är så himla fin!

Har varit en superdag! Men nu är jag dödstrött, så det blir en dusch och sen hopp i säng! =) Just det, handlade en ny kudde så det ska bli skönt att få inviga den i natt! (Kristofer köpte också en... Jag skulle hämta den på IKEA och lägga den i våran kasse. Så lyckades jag tydligen ta fel kudde! Så när vi kom hem så hade han fått en sådan billig skitkudde... *ooops* -Sorry älskling!)

(bilder dyker säkert upp så småningom) =)

Kommentarer
Postat av: Ki

Va va det ni fira då? :) Kram

2007-03-26 @ 12:17:38
Postat av: Elmer

Jag är ju också så himla nyfiken... Fira vad??? Ni kanske har varit tillsammans i 5,75 år eller nåt? Vad vet jag. Nyfiken är jag iaf.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback