Färnäsfest...

Var på fest igår! Var riktigt trevligt! Men som vanligt med familjen Mattsson så hände det både det ena och det andra på festen! Haha, de är så himla roliga! Det är alltid fart och fläkt!

Hade bl a en Singstar-turnering... Jag var urkass! =) Eller, jag vann över Kristofer och startade min andra deltävling ganska bra men avslutningen var katastrofal! Haha, vissa har verkligen begåvats med nada sångröst...

Blev utgång efter festen. Linda var på hugget och ville gå ut och dansa så vi och Kalle gick på Wasa. Suck, man ÄR verkligen ÄLDST där! Men jag hade ganska skoj ändå - det blir ju oftast vad man gör det till!

Idag har jag lust att bara slappa men jag får väl lov att masa mig iväg till stallet någongång... Och så måste det städas här hemma... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback