IKEA shopping...

Vill åka till IKEA och shoppa lite! Bl a så behövs en ny garderob. Jag och Kristofer samsas om en tredörrars garderob och det går inte sådär jättebra... Har en massa kläder som jag nästan aldrig använder bara för att de ligger inmölade på någon proppfull hylla... Skulle vara så skönt att få lite mer plats!
Sen hade det inte varit helt fel med lite mer arbetsyta i köket så bänken FÖRHÖJA hade passat kanon.
KNAPPA taklampa hade blivit en rolig ny klick i köket.

Vill till IKEA  nu!
image98

image99
image100

Kommentarer
Postat av: Stickis

Har du sett att jag skrivit till dig på Lunar? Kram

Postat av: Elmer

Jätte snygg lampa, men ett litet tips. Grymt dryg att hålla snygg. Väldigt jobbig att damma. Och dammig kommer den att bli. Hoppas att jag inte är allt för negativ... Men samtidigt är den himla snygg. Snart får du väl påsklov? De blir väl skönt.
Kramar

2007-03-21 @ 19:08:34
URL: http://elmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback