Längtar...

Känner just nu att det är en massa som jag vill göra och som jag längtar till. Här är några av de sakerna:

* Längtar hur mkt som helst tills vi ska till Dubai (fast det är inte förrän i september)
* Längtar tills det blir sommar!
* Vill göra om i sovrummet. (Planerna finns men inte tiden för tillfället)
* Ska på bröllop i sommar!
* Ska på Justin Timberlake i sommar med hela tjejgänget, ska bli superkul!
* Börjar bli dags att ge sig ut på lite tävlingar med Mirre...
* Tänk när man är klar med skolan! (Fast det är långt kvar dit...)
* En dag ska jag köpa mig en egen superhäst! =)

Sen finns det hur många fler saker som helst som jag längtar till! Men inom vilken tidsram de kommer att inträffa har jag ingen aning om! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback