Ledig hela helgen!!! Wiiihiie!

WIIHIIE! Ledig! Hela helgen från och med nu! Känns kanon!

Har varit en sväng till Falun idag och haft seminarium. Det gick bra! Bästa på länge! Tiden bara sprang iväg! När vi kom tillbaka till Mora gick jag, Emma, Anders och Natalie och käkade på Lönnkrogen. Supergott och jag blev verkligen proppmätt!

Nu ska jag städa så att vi får det lite fint till helgen... Börjar likna ett litet bombnedslag... Byta sängkläder ska jag också göra. Mmmm, det är så härligt att gå och läggas sig när man har en renbäddad säng!

På söndag blir det nog IKEA! Jippi, då blir det äntligen en ny garderob så att både jag och Kristofer får plats med våra kläder! =) Då blir det storrensning! Kommer ju att få plats med massor med nytt! =)

Förresten, träffade en gammal vän idag! Jättekul! De senaste veckorna har jag träffat flera gamla vänner som jag inte har sett på jättelänge! Det uppskattas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback