Lugn helg...

Har haft en riktigt skön helg! Känns jättebra att jag varit hemma en helg och bara tagit det lugnt! Är inte så ofta som det händer... Men den här helgen var en sådan. Jobbade några timmar på dagen i lördags. Sen blev det en sväng till stallet där jag träffade Louise! Vi kom fram till att vi nog inte sett varandra på typ 7 år! Fattar inte att tiden gått så fort, men det kändes verkligen inte som att det gått så lång tid... Hon skulle nog komma hem snart igen så jag hoppas att vi hinner träffas lite mer då! Var iaf jättekul att se henne igen!

I lördags kväll satt jag och Kristofer och kollade på melodifestivalen. Rätt låt vann! Helt klart! Diggar The Ark. Fast jag tyckte faktiskt att Andreas Johnson var riktigt bra och ett flertal av de andra låtarna var faktiskt också bra... Men The Ark var BÄST! =)

Igår sov jag längre än vad jag har gjort de senaste ÅREN tror jag. Vaknade inte förräns klockan var halv 12!! Åkte ner en sväng på Mora och fikade och sen åkte jag till stallet. På kvällen åkte vi till Färnäs och såg en film, sen drog vi oss hemåt och såg på nästa! =) Vi gillar film!

Kommentarer
Postat av: Ki

Det kan vi ta någon annanstans :P Kram

Postat av: Ki

Det kan vi ta någon annanstans :P Kram

2007-03-12 @ 18:06:40
URL: http://stickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback