Stockholm!

Då var man åter hemma efter Sthlmstrippen. Har haft det jättetrevligt! Jättekul att träffa Grodan igen! Kort sammanfattning av helgen:

Fredag: Kom fram till Sthlm strax efter 16. Åkte raka vägen till Grodans jobb. Kul att se vart hon tillbringar sina dagar! =) Var två barn kvar på dagiset så vi käkade lite frukt med dem i väntan på att de skulle bli hämtade. Åkte därefter hem till Mickes lägenhet. Jättefin lya! På kvällen gick vi till en tapasrestaurang som var superbra! Skön atmosfär och jättegod mat. Riktigt lyckad kväll!

Lördag: Dags för shopping! Lyckades hitta en klänning/tröja och ett par stövlar (Bild kommer senare). Käkade även lunch på Gallerian. Jättegod Ceasarsallad. Efter shoppingturen bar det iväg hemåt för att fixas inför kvällen! =) Gick och käkade på ett ställe som heter Cliff Barnes. Åt supergod hjortytterfilé. Sen gick vi tillbaka till lägenheten och satt där och festade och snackade och såg på Melodifestivalen. När vi åkte ner på stan kunde vi inte bestämma oss för vart vi skulle gå. Funderade ett tag på Golden Hits, men det var suuuperlång kö och så hade vi blivit varnade att det inte var något höjdarställe så vi drog vidare till ett ställe som hette Soapbar. Supertrevligt, tyvärr utan dansgolv men det var det ingen som brydde sig om då alla stod på stället och dansade. Vi lyckades få plats vid ett bord så vi höll oss där. =) Gick därefter vidare till Storstad där Micke och några jobbkompisar till honom befann sig. Också ett trevligt ställe. Avrundade kvällen på McDonalds. =)

Soapbar
De här tjejerna stod vid vårat bord och dansade som galningar framför killarna som satt vid samma bord. =) Tyckte att det var kul att hitta den här bilden när vi faktiskt såg dem där igår! =)


Soapbar









**The soap bar**



Söndag: Idag vaknade vi alla riktigt tidigt, vid kl. 8. Kände mig inte så bakis trots att jag var rejält "rund under fötterna" på lördagskvällen. Käkade frukost och hörde med Matilda om vilken tid vi skulle åka och fick reda på att det skulle bli tidigast kl. 18. Kände inte riktig för att åka så sent så jag ringde och bokade tågbiljett. Fanns bara biljetter kvar till ett tåg som gick vid kl. 12, så det var bara att börja packa ihop. Jag som trodde att jag inte var bakis märkte ganska snabbt att så var nog inte fallet. Mådde superilla nästan hela vägen hem! Fast nu mår jag ganska bra igen... =)

Har varit en supertrevlig och lyckad helg!  

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tjaa!
Tack för helgen. Det var verkligen jätteroligt att du ville komma ner och hälsa på mig!
Jag är jättetrött idag och kommer säkert vara seg hela veckan men det är det värt... jag hade superkul hela helgen.
KRAM KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback