Tid...

Vart försvinner all tid egentligen? Kommer ihåg när jag var barn och hade sommarlov. En sommar var då en evighet! Nu bara springer timmarna, dagarna, veckorna och månaderna förbi... 
 
Det som har hänt i mitt liv den här veckan är att de tre dagar som har gått sen helgen har jag haft praktik. Måndag och onsdag var jag i skolan och hade lektioner, planerade mm... I tisdags hade vi PO-dag. Riktigt nyttig föreläsning men med irritationsmomentet att en av de manliga föreläsningarna hade beiga jeans som satt som taights! =) Hehe, det var inte snyggt och jag lovar att jag inte var den enda som störde mig på detta... Varför stör man sig på en sån sak egentligen??? Konstigt...

Har även varit i stallet och ridit. Förutom att jag ridit Mirre så red jag även en unghäst i tisdags. Jag har träningsvärk än! Den var lite småbråkig och gick och bromsade och sprakade bakut så jag fick minst sagt ett ordentligt träningspass!

Den lilla nästan obefintliga tiden som jag har haft över så har jag faktiskt lyckats bygga ihop garderoben som vi köpte på IKEA! Helt själv! =) Men så mycket mer har jag inte hunnit med. Vill ju rensa i garderoben och flytta över Kristofers kläder till den nya, får se när jag hinner med det...

Idag ska jag klippa mig och sen blir det plugg då jag både har en uppgift att göra tills i morgon men jag måste även skriva en "självutvärdering" om den tiden som jag har varit på praktik. Så jag lär inte hinna med så mycket mer idag heller....

I morgon blir det Falun och högskolan. Sen är det Göranträning (jippi!) sen ska jag även rida en till häst. På kvällen blir det att träffa tjejerna, får väl se om de orkar vänta på mig...

I helgen blir det jobb på lördag och på söndag ska jag döma en dressyrtävling och även ha en lektion. Så jag antar att den här veckan snart har gått också och att det snart är måndag igen...

Hur ser det ut för er andra? Känner ni att ni har tid över ibland eller räcker tiden inte till???

Kommentarer
Postat av: Elmer

Jag är imponerad att du lyckades få ihop garderoben själv. Brukar inte alltid vara det lättaste när det kommer från Ikea. Skruvar och pluggar och dyl som fattas osv.
Skoja inte om att tiden inte räcker till! Känns som om jag jobbar jämt och får hoppas att jag får tid och ork att laga lite mat. Och har jag tur så får jag iaf 6 timmars sömn per natt. Men snart är det semester för min din och då ska jag njuta av att inte göra nånting.

Sköt om dig

Kramar från mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback