Bra flyt än så länge...

Än så länge känns det som att jag i alla fall varit liiite effektiv. Har varit i stallet och släppt ut hästarna, ridit, mockat, tvättat hästtäcke. Sen har jag även hunnit duscha och plugga lite. Är långtifrån klar men jag har ändrat om och lagt till i min inledning till fördjupningsarbetet så att den delen känns klar. Det som återstår nu är att sammanställa resultatet (har faktiskt redan gjort själva undersökningen) och skriva någon form av analys/resultatdiskussion.

Måste även komma ihåg att hämta transporten då jag ska åka med Mirre till Rättvik för tandraspning i morgon. Är skönt om transporten är på plats då... Måste även försöka få tag på ett nytt (eller bättre begagnat) regntäcke till Mirre. Det han har nu blir genomblött och skyddar i princip inte alls mot regn... =/

Finns tid över så måste jag även ta tag i den där j-dra tvätten som ligger ovikt i källaren + att jag måste börja tvätta det som hunnit samlas på hög sen sist jag tvättade. (Ja, det tar lång tid för mig att vika in tvätt) Hade även varit trevligt med nya sängkläder och ett golv utan dammråttor och hårtussar. Får se vad som hunnit hända när dagen är slut! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback