Back again!

Tänkte att jag skulle börja blogga lite smått igen... =) 

Skoluppdatering: Skrev en tenta i torsdags. Riktigt skönt att ha den gjord! Och det kändes faktiskt helt ok! Var även på bibblan igår och lånade en proppfull kasse böcker som jag ska ha de närmaste tre veckorna (och då är det ett flertal böcker som jag fortfarande väntar på!). Fast det känns lite kul ändå med nästa delkurs! Till första seminariet ska jag ha sett på filmen "Alladin och den förtrollade lampan", jag ska ha läst den boken + böckerna "Häxan och lejonet", "Häxorna", "Skämmerskans dotter", "Den lilla rödluvan" och "Den lilla sjöjungfrun". Det är ganska mkt men lite roliga böcker iaf! (Är barn- och ungdomslitteratur ifa någon missat det) Har även facklitteratur att läsa fast de böckerna har jag ju inte fått än sååå... 

Hästar: Red för Gunilla Byström i början på veckan (sön-mån). Gick helt åt skogen första dagen och allt kändes verkligen för jävligt. Men faktiskt så blev det en markant uppryckning till andra dagen då Mirre kändes mkt bättre! Vad gäller allt stallarbete så är det fortfarande mkt. Fast nu har jag sagt ifrån! Får se vad som händer... Drygt att snön som kom igår/i natt ligger kvar... Dagens hästproblem består i att skaffa brodd...

Fritid: Igår var en trevlig dag! Var nere på Mora och kikade för första gången in H&M (som till slut har kommit till Mora). Var 20% rabatt i öppningserbjudande så det blev lite shopping: Underkläder, två tröjor och ett par örhängen. 
image253


Efter att ha fyndat detta så blev det en fika på Kaffestugan och därefter bar det iväg till Orsa. Där hjälpte vi först farmor med lite grejer. Bl a så var vi vid farfars grav och tände ljus. Sen åkte vi till mamma där vi fick god mat och såg på Idol...

Idag: Vet inte riktigt vad som händer. Ska till stallet iaf. I kväll får vi se. Lutar åt att det blir utgång!



Uppdatering kommer säkerligen i morgon igen! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka snygga H&M fynd du gjorde :o) Attans att jag inte kunde fynda något jag oxå :o( Men vi får ta det sen någon dag ist... Kul att vi äntligen har fått H&M! Kram

Postat av: Pernilla

Hallå.
Nice to have you back =)
Roligt att ni fått H&M tillslut, det var väl inte en sekund för tidigt ;)
Det verkar roligt med barn- och ungdomslitteratur.
Jag funderar fortfarande på att börja plugga, men det blir nog inte något sånt isf. Vi får väl se :)
Kram

2007-11-04 @ 11:57:39
URL: http://pernillas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback