Bilder från Dubai...

Mina vänner har ju precis varit i Thailand och det är ju inte liite man längtar utomlands när man hör dem berätta om sin resa. Blir även så att jag längtar tillbaka till Dubai som jag var till i semptember. Några bilder har jag ju ännu inte visat men nu kommer här ett urval av bilder från den resan!



1-3: Wilma, jag, Stoffe och Julia på flyget ner.
4-6: Bilder från balkongen. Såg Palm Jumeira från balkongen. (En av de öar som byggs som palmer)
7, 8: Jag, Stoffe.
9: Det byggs överallt i Dubai.  5000 byggprojekt är på G at the same time!
10-12: Mall of the Emirates. Som rymmer en skidbacke bl a.
13-15: I havet med hotellet i bakgrunden.
16-18: I poolbaren. (18 taget från poolområdet mot havet)
19-20: Vid entren, receptionen i hotellet.
21-23: Röker Sheesha (vattenpipa).
24: Detta ska bli världens högsta byggnad.
25: Kända byggnader i Dubai. Finns med på alla skyline-bilder.
26: Dubai moske, känd moské.
27: Burj al Arab. Världens enda sjustjärniga hotell (dock självutnämnt).
28-30: Jag, Stoffe, pappa och Doris i Heritage village. Var dock dåligt med aktivitet pga Ramadan.
31-33: Jag och Stoffef fick lov att testa paragliding (?). Superhärligt!
34: Taget från våran strand. Man ser Burj al Arab i bakgrunden. 
35: Ett av poolnöjena, pingis!
36-38: Vid poolen.
39-40: Wilma på flyget hem.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Roligt att få se lite bilder. Ni såg ut att ha haft det superhärligt. Nu blev jag ännu mer sugen på en solresa.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback