Duktig och mindre duktig...

Duktig bara för att jag städade i sadelkammaren i morse när jag var i stallet. Fy fan, sopade nog upp flera kilo råttskit! Någon som har tips på hur man utrotar råttorna (eller mössen är det väl frågan om)? Råttgift är inget alternativ eftersom det är katter som springer i krokarna... Att ha egen katt i sadelkammaren är inte heller ett alternativ då det blir för kallt för den att bo i stallet i vinter... Råttfällor har vi fast de verkar inte räcka till...

Mindre duktig för att jag har lagt pluggandet på hyllan idag... Fast det känns som att det inte gör så mkt. Hinner nog läsa det som ska läsas iaf... Har däremot läst i min Stieg Larsson-bok idag! De där böckerna är verkligen beroendeframkallande! Fan, vilken boknörd jag har blivit!

Blev även lite shopping idag... Huh, jag är hopplös! Kan inte gå in i en affär utan att handla! (Hmm, är det det som kallas shopoholic mån tro). Skulle köpa blockljus (för det är ju faktiskt någonting som verkligen behövs i höst/vintermörkret) och kom ut ur affären med blockljus och nya gardiner! Hur gick det till???



image258

Kommentarer
Postat av: Ki

Roligt att du borjat blogga igen. Det tyckerjag om =) Jag sitter just nu pa Phi Phi och surfar. Hoppas att det att bra med dig och Stoffe. Kram kram

2007-11-09 @ 05:47:51
Postat av: iana

Ser inte ut att bli ngt vidare fotoväder...
Vi kan väl höras längre fram i helgen om vädret blir bättre?
Kram kram

Postat av: Emma

Jag har hört att kaffesump ska vara avskräckande... Men jag vet inte jag... jobbigt! :o/ Tack för tidigare idag, det var 3-vligt! Kram

2007-11-09 @ 16:25:53
URL: http://spirans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback