Helg...

Vad händer i helgen då???

Ikväll blir det att ta det lugnt hemma för min del. Kristofer är i Leksand och kollar på hockey så det blir att mysa lite själv ikväll. Ska nog ta och sola lite (har endast gjort det en gång sen jag kom hem från Dubai så nu är man kritvit igen). Sen blir det ev lite julpyssel och lite läsning. Och så är det ju Idol ikväll! Kan man ju inte missa om man är en Idolnörd!

I morgon är det jobb, sen en snabbis till stallet och så 40-årskalas på kvällen. Blir nog trevligt!

På söndag åter jobb och sen blir det nog lite städning hemma. Har blivit tillsagda för x antal veckor (månader?) sedan att vi måste ta reda på en del grejer i källaren... Börjar väl bli dax att ta tag i det där... Lär ju inte hinna klart med något julpyssel idag heller så får ta resten på söndag. Sen är det faktiskt så att jag är hästledig på söndag! Det händer inte så ofta. Ska bli lite skönt... Idag var jag i stallet 5 timmar! Är dock inte där så länge i vanliga fall men idag blev det så...

Så ser min helg ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback