Min lördag...

Hade en riktigt trevlig dag igår!

Den började med en tur till stallet där jag red en vända i skogen i det fina vädret! Så mysigt! Synd bara att det börjar bli så hårt i backen... Var skönt att ha stallet klart i tid, kunde känna mig helt ledig resten av dagen!

Var även en sväng i skogen tillsammans med Kristofer och Lasse. Jag och Lasse plockade ris medans Kristofer stod och frös. Hahaha, ingen skogsmulle där inte! Var upp till Fåsås där vi också kollade in Sussies stuga. Tror den kommer bli riktigt mysig när all renovering är klar!

När jag kom hem igen så somnade jag, var så himla trött! När jag till slut vaknade igen så var det bara att fixa till sig lite för att sedan åka till Inge och Karin. Blev lite vin till fotbollen och efter den drog vi iväg till Claras där det för min del blev getost och parmaskinka till förrätt och plankstek moscovich som varmrätt. Supergott! Vandrade sen hem till oss och snackade film och drack mer vin och lite drinkar.

Som sagt, en riktigt trevlig dag!


Hade bestämt mig för att lägga in mer bilder i bloggen när jag började blogga igen, men tyvärr så är jag så dålig på att komma ihåg att ta med kameran när jag är någonstans så tyvärr - inga bilder från gårdagen...

Kommentarer
Postat av: iana

Hej! Ja, visningen var jättekul!!
Förlåt att jag aldrig hörde av mig i helgen, tiden sprang ifrån mig helt!!!! Men om jag blir hemma i helgen kanske vi kan ta en sväng?
JAg hoppas att det är bra hemma i Mora!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback