Party?

Vilken jädra segperiod det är nu. Det känns som att allt bara rullar på utan att något "roligt" händer. Var t ex riktigt längesen det var någon riktig fest... Ska visserligen på 40-årsfest i helgen men det är ju inte riktigt samma sak som att gå ut med sina vänner. Nu kommer det ju säkert bli roligt ändå men det hade varit kul med ett riktigt partaj med vännerna!

Plugg och hästar tar upp den mesta av tiden på vardagarna. Plugget känns både upp och ned. Är ganska mkt att läsa hela tiden, men samtidigt så är det ganska bra plugg, kan krypa upp i fåtöljen med t ex Systrar i jeans och det räknas som plugg! Men som sagt, ofta svårt att hinna med att läsa allt som man borde läsa... Och ofta blir det något som hänger över en hela tiden...

Hästarna är jag faktiskt glad att jag har! Det blir mkt ibland och visst kan det vara segt att åka till stallet vissa dagar. Men att få komma ut i skogen lite på "min" supermysiga Mirre är faktiskt inte helt fel. Som i morse: solen sken, Mirre var jätteladdad och verkligen superfin att rida - vid sådana tillfällen så vet man varför man håller på! Så är det ju bra träning också. Mirre vilade förra veckan och efter första passet efter vilan så hade jag träningsvärk i armar och rygg! (Haha, vad säger det om min häst? Svar: Stark och pigg!)

Det kanske låter som att jag är less på allt just nu men så är det verkligen inte. Och det är inte så att jag går och har tråkigt hela dagarna och väntar på att något ska hända, tvärtom så går dagarna och veckorna hur snabbt som helst! Är nog helt enkelt bara partysugen! =)


Glad att det kommit snö, känns betydligt bättre än grådasket som var innan...

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi får lov att ha ett riktigt partaj innan jag drar till Gränsen :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback