Solstorm...

Kom precis hem ifrån bion. Såg filmen Solstorm. Tyckte att den var sådär... Bra skådisar men nja...

Blev aldrig någon utgång igår... Vi var riktiga segisar! Fast idag har det känts bra. Vaknade i morse och var hur pigg som helst! Åkte till stallet och var där i flera timmar. Och apropå stallet så kan jag berätta för alla intresserade (haha) att äntligen så verkar mina stallproblem löst sig! Så nu kommer det nog (förhoppningsvis) bli sluttjatat om det!


Nä, nu ska jag tillbaka till en riktigt bra deckare (som också ska bli film precis som Åsa Larssons Solstorm) - Stieg Larssons Flickan som lekte med elden... Rekommenderar starkt hans Millenium-triologi för alla läslusar därute!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad tråkigt att filmen inte var så bra... Hade hoppats på att den skulle vara det... Då blir det nog på DVD ist för bio tror jag. Vad skönt att det löste sig med stallet :o) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback