Studieteknik...

Jag måste ha världens sämsta studieteknik. Jag kan läsa, läsa och läsa och ändå hinner jag inte med allt som man borde göra... Och alla andra på seminarierna verkar ha läst allt och verkar förstå allt och har svar på allt...

Har nyss haft ett seminarium som inte gick så bra... Och då har jag ändå lagt ner mer tid än jag brukar på att plugga den här veckan!

Fy fan, ibland suger det att plugga... Det är i varje fall inte min grej, känner mig alltid sämst...

Tänk att få jobba och tjäna pengar samt känna att när man har lämnat arbetsplatsen så är man ledig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att du är duktig som pluggar & jag är helt övertygad om att du inte är sämst. Det är säkert fler som känner likadant. Jag är inte ens ledig när jag har gått hem från jobbet alla gånger. Det är alltid någon som ringer efter mig & frågar om något. Eller så är jag så irriterad övar något som har hänt så att jag inte kan släppa det när jag har kommit hem... Det är svårt det där... Att hitta ett jobb som man tycker är skit kul 6 som man tjänar bra med pengar på... Är helt övertygad om att du kommer att bli en jätte bra lärare iaf! :o) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback