V75...

image266Alltså det är helt stört. Det står om Jay överallt! Alla verkar tro att han ska vinna! Det står i Guiden och Ronden, i Aftonbladet och Expressen. Eget repotage om ägarna i FK. Sanslöst, känns som att han har skaffat sig ett namn kusen!!

Just nu är Kristofer och hämtar jackor som vi ska ha i morgon! =) Hehe, hoppas de passar! Ska verkligen bli superskoj! Hoppas, hoppas att det går som alla "travexperter" siar om. Han har ju bra förutsättningar iaf och är i bra form. Gaaa, börjar faktiskt bli lite nervös! Just det, Kristofer skulle ju åka och hejja på dem nu då de passerar genom Mora. De skulle göra ett snabbt stopp här. Jay stod tydligen tillsammans med någon annan häst som levde rövare i lastbilen, fast som tur var så verkade det inte bekomma honom!
(Hmm, borde kalla honom Jajje eftersom det är det Åsa kallar honom men jag skriver Jay ändå eftersom jag brukar kalla honom det)


Min uppladdning inför morgondagen blir träning med min kuse. Göran är här så det blir träning idag. Hinner tyvärr inte vara med i morgon... (Någon som rider själv eller känner någon som rider får mer än gärna ta den platsen, kl. 8 i morgon! Hör av er bara!)

Bäst att sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ahh! Vad spännade, jag håller tummarna :o) Kram

Postat av: iana

Sällskapar gärna med dig till tatueraren! Även om jag inte ska gadda mig själv då :)
Nu håller jag både tummar och tår för Jay!!! Det är så superkul!!!!
Kram

2007-11-16 @ 20:07:32
URL: http://snostjerna.blogg.se
Postat av: Linda

Va kul att de går så bra för hästen!
Man kanske ska spela en liten peng på han imorn :) kram!

2007-11-16 @ 22:04:56
URL: http://lindasasser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback