Varför blogga???

Alltså, satt och kollade runt på lite bloggar för en stund sen... En del skriver verkligen både roligt, intressant och bra! En del har verkligen en naturlig fallenhet för att skriva så att minsta lilla obetydliga sak blir kul att läsa om. Och en del har en mer uttänkt idé om sin blogg, kanske med ett tema som kan göra den intressant. Det får en att fundera på vad man håller på med själv?! Skriver en blogg där man beskriver vad man gör på dagarna, vad man shoppar och diverse annat onödigt... Min blogg är verkligen ingen som kan intressera många människor... Kanske mina vänner som vill läsa lite om vad jag pysslar med på dagarna... Men annars!?

Tror faktiskt att det i stort sett bara är vänner som jag träffat irl som läser min blogg. Kanske att någon "okänd" vid något tillfälle slinker in också... Hade varit kul att ha koll på vilka det är. Vet redan några men långt ifrån alla...

Fast egentligen så kvittar det. Jag skriver min blogg för att jag tycker att det är kul att skriva lite "dagbok". För tillfället har jag ingen ambition att göra någon seriös blogg... Så ni som läser får hålla tillgodo med en liiiiten bit av mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att det är kul att blogga... För att få "skriva av sig" lite helt enkelt. Sen så är det kul att läsa vad kopisarna har för sig när man inte träffas så ofta... Sen kanske det inte är så intressant vad jag skriver alla gånger... Men det är väl egentligen för sin egen skull man skriver... Eller? Hmm... Vet inte jag men tycker att det både är kul att skriva samt att läsa andras. Fina grejor från Hööks :o) Jag får hålla mig till hundgrejorna numera :o( Fast dom har mkt fint där oxå! Kram & lycka till med pluggandet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback