Fikasugen...

Jag vill ner på "stan"!! Men ingen kan följa med och det är sååå tråkigt att gå runt där själv... Att plugga är inte riktigt lika tidskrävande som att ha ett jobb (eller det är det under vissa perioder men inte jämt) vilket gör att man ibland får tid över. Visst hade jag kunnat sitta och läsa en hel del just nu men eftersom jag tror att jag kommer hinna med det som ska göras ändå så fick jag stor lust att göra något helt annat...

Nämligen: kika i affärer, fika, snacka osv...

Men alla jobbar eller har annat för sig så jag får helt enkelt hitta på något annat!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej!
Du är så välkommen ner så, då kan vi gå på stan, kika i affärer, fika och snacka osv.
Hehehe =)
Kram

Postat av: Stickis

Haha! Jadu... Berättar inte förens det är säkert... Får ju ångest bara jag tänker på det så... haha!! Tror jag vet säkert på måndag... Nä men det är väl inte super hemligt direkt, kan berätta det sen... Har inte berättat det för någon än.. Jo föresten för mamma, och hon höll på att skratta ihjäl sig... Grrrr... Ja vi får väl försöka fota Mirre någon gång när jag har tid... Kram

2007-10-04 @ 17:08:05
URL: http://stickis.blogg.se
Postat av: Pernilla

Åhh det vore jätteroligt! :D Du är alltid välkommen!
Kram

2007-10-04 @ 18:43:34
URL: http://pernillas.com
Postat av: iana

Jag vill nästan alltid fika :)

2007-10-04 @ 22:15:57
URL: http://snostjerna.blogg.se
Postat av: Emma

Jag hade gärna gjort det... :o/

2007-10-05 @ 13:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback