Hästsnack...

Börjar med en kommentar om det tidigare inlägget. Det är inget blodigt, jättehemskt som har hänt. Det känns bara som att väldigt mycket går emot mig vad gäller stallsituationen i Bonäs. Måste dock poängtera att jag trivs superbra därute och Mirre är gladare än någonsin. Det är bara det att det händer saker gång på gång som gör att det blir mer och mer arbete för mig därute, något som jag inte riktigt vill. Dock så har jag en förhoppning någonstans att det kommer att ordna sig och att allt kommer att fungera bättre snart. 

Vet att det blir väldigt mkt hästsnack här i bloggen, kanske inte är så kul att läsa om... Men mitt liv består för tillfället av väldigt mycket hästar så därför blir det så...

En rolig sak som jag fick reda på idag vad gäller Mirre var att jag fick en plats på Gunilla Byström-träningen som är på ridklubben söndag-måndag. Det ska bli kul, ser fram emot det! Träningen hålls av distriktet för spetsgruppen i dressyr i länet. 

Jobbade igår på ridklubben (ska göra det i kväll också). Var riktigt kul att stå där och ha lite lektioner igen. Typiskt bara att det var just nu när jag har så mkt annat att göra. Men, men tackar inte nej till lite extrainkomst!

Nu ska jag se på en superrolig (?) föreläsning om svensk lyrik från 90-tal till nutid.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback