Helg och ny vecka...

I helgen var jag och Kristofer hos hans syster och familj i Sthlm och hälsade på. Var trevligt och skönt att komma iväg lite. Blev en riktigt lugn helg med middag och Idol på fredagen, liiite shopping, fika och god mat på lördagen och sen hemfärd och Ikea på söndagen. Köpte lite grejer till vårat megastora badrum! (Ni som sett det vet att det finns tusen möjligheter med det badrummet tack vare storleken - NOT) Men det blev riktigt bra tycker jag! Har dock en spegel som ska upp också, får väl se när min händiga man hänger upp den. Kan hända att jag hinner före...

Har en ganska fullbokad vecka. Har lyckats se en föreläsning, skrivit ett protokoll samt börjat på en diktanalys idag som jag hade tänkt bli färdig med (får väl se hur det går). Har även varit i stallet två gånger. Har även kvar att göra denna vecka: 3 seminarier, 1 föreläsning, massor med dikter att läsa, dubbla pass i stallet nästan varje dag, två hästar (eller tre egentligen) att ta hand om varje dag samt två kvällars arbete som ridlärare. Gillar att ha fullt upp men då helst med ett roligt jobb samt en häst (Mirre!, kanske hade funkat med fölet också =) men att ha en massa plugg och skitgöra i stallet framför sig känns inte riktigt lika kul...

Men veckan kommer säkert gå fort vilket passar mig utmärkt då jag har något att se fram emot på lördag. Då är Kristofer och jag bjudna till Gävle för att kolla på hockey och gå ut och käka! Ska bli kul! Gillar ju både att åka bort med älsklingen, se på hockey och god mat!

EDIT: Med skitgöra i stallet menar jag inte jobbet som ridlärare, det är ju kul, utan det skitgörat jag har att se fram emot i Bonäs.


Kommentarer
Postat av: iana

ha ha ha... tackar;) Apan är mitt mellan namn! Vi har en session i studio på gång snart, ska se om du inte kan hålla dig hemma då?
HAr en idé om att fota modellfoto+hästar oxå. Ngt du kan hjälpa till med kanske? :)
Vi ses!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback