Helgen som kommer...

Har precis haft ett seminarium som inte gick alltför bra. Känns som att jag inte hade förberett mig tillräckligt (detta dels pga ett missförstånd och liiite på att jag varit för slö). Fast vi har en så bra seminarieledare så det var ganska lugnt ändå. Kändes dock inget bra...

Hoppas att min depp period snart är över, inne i värsta svackan... Fast det brukar ju alltid bli bättre så väntar på det! =) Känns iaf bra att det är helg nu! Har ju roligheter att se fram emot! Blir en tripp till Gävle i morgon för att se Brynäs-Mora (eller vi får väl se hur roligt det blir, har läst ditt inlägg
Eliana!) Blir även lite käk där innan matchen...

På söndag och måndag ska jag ju rida för Gunilla Byström, håll tummarna på att det går bra. Brukar alltid vara på bra humör efter en lyckad träning så jag kan ju hoppas! =)



Hade fått ett uppmuntrande inlägg: Tack Eliana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback