Kvällen...

Sverige var INTE bra i matchen mot Nordirland. Höll på att somna. Var i Färnäs och hälsade på och såg på matchen.  Var dock en massa gott uppdukat på bordet när vi kom så är just nu skapligt mätt! Hade dessutom beställt mat från Vi på hörnet innan så jag förstår inte hur jag kunde få i mig en massa småplock också, men tydligen så gick det ner... Var inte alltför onyttigt iaf...

Längtar tills i helgen! Då blir det en tripp till Sthlm. Ska bli kul! Har inget speciellt planerat mer än att vi ska till familjen Mattsson/Wallin men det räcker bra det! Brukar alltid vara trevligt!

Jag borde bli bättre på att ladda upp lite bilder här. Har varit väldigt dåligt med sådana på slutet. Har inte heller berättat om våran resa till Dubai... Kommer väl någon gång bara jag orkar lägga ner mödan...

Det blir i vilket fall inte nu, för nu är det sängen som lockar!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback