Lyrikkursen...

Har precis haft seminarium och berättat för de andra om Per Daniel Amadeus Atterbom. Gick väl sådär. Eller det gick ok. Jag hade skrivit upp en massa om honom men som vanligt hade jag alldeles för bråttom så jag missade typ hälften. Mina kladdiga anteckningar kan även ha varit en bidragande orsak till att allt inte kom med. Nästa gång ska jag renskriva anteckningarna och punkta upp det jag ska säga så att jag inte missar så mycket. Men läraren tyckte att det var bra så jag får väl nöja mig med det då...

Blir inte riktigt klok på den här kursen. Känner att jag är lite för slö ibland och blir orolig att jag kommer få stora problem på tentan. Men samtidigt förstår jag inte vad mer jag kan göra för att förbereda mig på den... Idag fick jag ytterligare lugnande besked att det kanske inte krävs så otroligt mycket mer än det jag gör för att man ska klara tentan. Dock får jag säkert ett bakslag ändå sen när tentan väl kommer då jag kommer att känna mig helt lost... 

Jaja, får väl se hur det går... Är ju ett tag kvar innan den är så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback