Nytt bredband...

Då har vi fått modemet installerat så nu har jag fungerande bredband hemma! Så förhoppningsvis slipper jag våldgästa mina vänner för att kunna vara med på mina seminarium...

Igår när jag hade lite tråkigt åkte jag till stallet istället. Var supermysigt! Är så härligt att rida ut i skogen nu på hösten - frisk luft och vackra färger...

Har idag hunnit varit i stallet och släppt ut hästarna samt mockat. Ska dock dit igen för att rida och fodra kväll. De som har hand om Regina är borta i helgen så jag har dubbla pass varje dag. Blir mycket åkande men det känns ändå som att det inte gör så mycket. Har inga planer för helgen ändå och Kristofer är borta i morgon så det är väl tur att jag iaf har någonting att göra... Tycker ofta att det blir för mycket med stallet, att det kräver för mycket tid... Men samtidigt hade jag nog inte klarat mig utan kusarna!

Kommentarer
Postat av: iana

Bara säg till om du vill ha sällskap och lite hjälp! Min häst abstinens är konstant ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback