Shopping och lunch...

Sitter och väntar på att mitt seminarium ska börja... Det var väldans många seminarier första veckan! Men nästa vecka är det bara två...

Istället för att plugga, som jag borde ha gjort idag, så gick jag ner på Mora för att sällskapa lite med Elmer. Förutom lunch så blev det faktiskt lite shopping också (var inte tänkt så men ibland kan man ju inte motstå frestelsen). Blev två bastoppar från Åhlens (en svart och en vit), ett puder (L'oréals true match - har ingen aning om det är bra eller inte), ett halsband från Ur & Penn samt blockljus från Sia. Ajaj, inte bra för plånboken men ack så roligt det är att shoppa! Var även in på Glasögonhuset och fixade till mina nya Guccisolglasögon (pappa tyckte jag skulle köpa dem som ett minne från Dubai =) så nu sitter de förhoppningsvis kvar på näsan!

Suck, har ingen lust att ha sem, men när det väl är klart så är jag ledig för helgen! Wiiihiiee!

(Tack för alla kommentarer, självklart ska jag ringa er nästa gång!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback