Spännande...

... match mellan Timrå - Mora. Var pucken inne eller inte??? =)



Våra hästar kom in i tid. Och tror ni att de frös eller? Nej, de hade stått längst ner i hagen och inte haft en tanke på att komma in!  Vad löjlig man är ibland!

Fan, måste lägga ner att ta på mig allt. Det är inte jag som ska fixa allt... Jag behöver inte göra allting själv... (Det är iaf en till som jag litar på). Men ändå blir det så för att jag inte kan låta bli... Och då är det ju mitt problem, eller hur?! Suck, hade en jätteskön vecka i stallet  när jag kommit hem från Dubai (visst var det mycket "fixa" då också men då var jag ju utvilad och orkade ta på mig extra pass och städning av stallet osv)... Men nu börjar jag undra: Ska det vara sånt fixande och trixande jämt? Jag bara väntar på att allt ska flyta på utan en massa krångel och fixande... Och väntar... Och väntar... Fast när jag har tid och ork så har jag inget emot att fixa saker i stallet! Så egentligen är det inget problem... Är bara jobbigt vid vissa tillfällen, de då jag har för mycket att  tänka på... Så nu ska jag sluta fundera så mycket... Svammel svammel...

Japp, ett av flera svamliga, flummiga inlägg idag, men - that´s me!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej!
Vad roligt att du ska till Stockholm.
Jag har inte fullt hus, inte vad jag vet i alla fall. Micke har sagt att jag inte ska planera nått på lördagen bara.
Vi kan väl höras om saken! :)
Kram Kram

Postat av: iana

Vad synd!!!
Förhoppningsvis blir Elmer och Ki med i alla fall. :)
Nästa gång igen då.
Kram kram och ha så skoj i sthlm!

2007-10-12 @ 18:58:56
URL: http://snostjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback