Trevlig helg!

Lika bra att börja från fredagen...

Fredag: Hade som tidigare sagts lärarlöst seminarium på eftermiddagen vilket gick bra! Åkte efter sem till stallet för att rida och natta hästarna. Mirre gick ganska bra men var superpigg och ganska stark. Han har faktiskt varit ovanligt pigg sen jag kom hem ifrån Dubai! Direkt efter stallet åkte jag till Färnäs för att kolla på Idol och softa lite med Elmer. Trevligt, trevligt!

Lördag: Hade utsläpp på morgonen så jag passade på att rida och hela köret när jag ändå var uppe i tid! Var med andra ord helt klar i stallet ganska tidigt... Resten av dagen tog jag det bara lugnt, åkte tillbaka en sväng till stallet för att ta in hästarna. På kvällen blev det dock mera drag! Träffade först Elmer, S och J på "VI på hörnet" där vi käkade supergod middag! Jag och Elmer åkte sen hem till mig där Therese anslöt. Sen fanns det ju endast ett ställe öppet igår så vi fick helt enkelt lov att röja lite på Wasa... =) Hade riktigt skoj, var många man kände som var ute!

Söndag: En riktig bakisdag. Enda gångerna vi lämnade huset var när vi skulle handla mat samt när vi åkte till stallet för att mocka och fodra kväll. Annars låg vi mest i soffan. Folk kom och gick och det var käk, fika, fotboll, Grey´s och film. Såg Nina Frisk. Tyckte att den var bra fram tills slutet som var lite platt...


Idag hade jag tänkt se två föreläsningar. Har än så länge inte gjort någonting så vi får se om jag hinner med båda... Kanske bara blir en... Är ganska oinspirerad vad gäller skolan just nu... Ska även åka till stallet och rida ut en sväng med Therese. Ska bli trevligt, var ett tag sen jag hade sällskap ute i skogen!


Kommentarer
Postat av: linda

hejhej! jotack, de va rätt mycke i lördags! men jag överlevde kvällen utan större skandaler ialf :) hur va de på wasa då? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback