Dressyrtävling...

Haha, så länge kunde jag hålla mig ifrån bloggen!

Men jag har faktiskt en anledning till att jag ville posta ett inlägg idag... Var ju och tävlade med Mirre igår och det gick fullständigt åt skogen. Så pass att jag har bestämt mig att inte tävla mer på honom. Han är en pärla upp till en viss klass och han är helt underbar att ha att göra med runtomkring själva tävlingen. Men när vi ska gå upp en klass så går det inte. Han klarar den när vi är hemma och tränar men inte på tävlingar. Det blir för mycket som måste stämma för att det ska gå bra i den klassen och det känns inge roligt att lägga så mycket tid och pengar på att tävla en klass som funkar på tävling kanske en gång av sex. Och den lägre klassen har vi tävlat så pass mycket så att det känns onödigt att åka på fler sådana tävlingar. Jag vet att han är bra i den klassen och man ska aldrig säga aldrig, kanske att det blir någon start för rolighetens skull någon gång i framtiden... Men mina tävlingsmål lägger jag from nu ner...

Men det var inte bara detta jag ville skriva om. Jag får bara lov att visa lite bilder som är tagna på tävlingsplatsen. Det var nämligen en fotograf där som tog en massa bilder och trots att tävlingen gick dåligt så blev jag ändå glad när jag såg bilderna. Visst är han en snygg häst trots allt???


     
     
   

Kommentarer
Postat av: Stickis

Han är jätte fin!!

Postat av: iana

Säga vad man vill om högre klasser med honom, men DU har gjort underverk med denna häst! Jag kommer alltid att komma ihåg hur han såg ut när jag såg honom för första gången och han knappt kunde galoppera, eller- han kunde inte högergalopp...
Nu är han OTROLIGT snygg! Du har gjort det Myran!

2007-09-09 @ 20:49:26
URL: http://snostjerna.blogg.se
Postat av: iana

Det jag skrev ovan är bara sant... punkt :)
Fotomodell? Absolut inte!!!! Mina enda ambitioner när de bjuder med mig på fotograferingar är att få fotograferna att ta lite spännande bilder utan att man måste le vackert... Sen är det ju alltid lite kul med ego boost oxå ;)
Jag vet vad du tycker om foto, men skulle du vilja hänga med nästa gång det är foto? Det är bara kul, och du själv bestämmer hur de får använda bilderna. KRAM!!
PS: kan jag så kan du, alla gånger!!

2007-09-09 @ 23:10:58
Postat av: Emma

Han är verkligen jätte fin! Att ni ens kan starta de klasser ni gör är ett underverk som har skett tack vara dig! Kram

2007-09-10 @ 11:36:11
Postat av: Linda

Grymt fin var han! =)

2007-09-10 @ 19:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback