Hästar slukar tid...

Kom precis hem från stallet. Har varit där sen klockan 8 i morse! Och jag är inte riktigt klar än, måste dit en gång till... Haha, man vet då vad man ska göra med sina lediga dagar när man har hästar att ta hand om!

Anldningen till att det tog så lång tid idag var att hovslagaren var där. Jag ville vara med hela tiden med Silvia och Regina. Visste inte riktigt hur Regina skulle vara att sko, har hört så mycket om att hon inte skulle vara så snäll från alla möjliga. Men de var jättesnälla båda två så det var skönt! Har även hunnit med att rida en sväng. Superpigg var hon som vanligt. Det som jag har kvar nu är att åka och plåstra om Silvia. Hon hade ju lyckats göra illa sig på någonting (?) igår. Var ganska fult och svullet igår men jag la på ett jodopaxomslag och idag var det mycket bättre! Men jag tror att det är bra om hon går lindad så att inte flugor och smuts kommer in i såret... Så det är det som jag ska dit och göra. Fick lov att åka hem för att skaffa lite material bara...

Så nu ska jag bara käka, sen blir det en tur till stallet igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback